5.0
gebaseerd op 77 reviews

Het was weer een zeer prettige behandeling, minimaal gevoelig en heel zorgvuldig uitgevoerd. Dank!

Ingrid - meer dan een jaar geleden

Eva heeft mijn wenkbrauwen perfect behandeld. Ze is kundig en adviseert goed.
Ook mijn lippen vorig jaar laten doen en ook hierover zeer tevreden.

Sandra - meer dan een jaar geleden

Hele fijne behandeling gehad, en heel blij met het resultaat, zeer tevreden over eva!

Wilke - meer dan een jaar geleden

Zoals ALTIJD heel TOP !

Trude - meer dan een jaar geleden

De infralash behandeling voelde als een middagje ontspannen.

Esther - meer dan een jaar geleden

Fijne behandeling, lieve meid en erg prettige salon

Stephanie - meer dan een jaar geleden

Fijn ontvangst, mooie salon, goede uitleg, fijne aandacht, meedenkend en ontspannen sfeer! Blij met het resultaat!

Gülsen - meer dan een jaar geleden

Eva is een prettig persoon en zeer professioneel. Ze werkt heel secuur en rustig. Ze overlegt goed met je. Haar salon is ook erg mooi met een fijne sfeer. Ik raad haar zeker aan!

Nathalie - meer dan een jaar geleden

Ik heb al een aantal keren een lash lift en mijn wenkbrauwen laten doen en ik ben altijd erg blij met het resultaat! Eva weet wat ze doet!

Jeannette - meer dan een jaar geleden

Ik vond het weer heel fijn! Ik ben weer super blij met het resultaat en je bent echt een heel fijn persoon om ‘bij op de stoel te liggen’. En je nieuwe plek is echt super! Een mooi compleet plaatje!

Daniëlle - meer dan een jaar geleden